fredag 24 juli 2015

Ge bort ett minne med Upplevelse.com

Sponsrat inlägg
(This post is written in Swedish because it's addressed to my Swedish readers but you can translate the post with the help of the translation you find in the left column)

 Hejsan! När man ger bort någonting vill man att det ska vara något minnesvärt och uppskattat. Men ibland kan det vara svårt att hitta och välja ut just det där som mottagaren kommer att älska. Jag själv har bara fått och gett fysiska saker som böcker och presentkort, men med Upplevelse.com kan du ge bort någonting som garanterat kommer skapa minnen för en lång tid framöver.

På hemsidan kan man, som namnet antyder, hitta upplevelser för alla. Det finns fotbollsresor, westernridning, naturfotografering, herrgårdsövernattningar och mycket mer. Prisklassen varierar från 150kr till +10,000kr beroende på hur mycket pengar du vill lägga. Upplevelserna kan filtreras genom kategorier som Djur&Natur eller Mors dag etc. Och om du verkligen inte kan bestämma dig kan man köpa och ge bort ett presentkort så att mottagaren själv får välja sin egen upplevelse.



Förra sommaren åkte jag på en båttur i Stockholm och skrev ett inlägg om det med jättefina bilder, samma upplevelse finns att köpa och kanske kan du få ännu bättre bilder än mig? Du kan clicka här för att komma till den upplevelsen. Men när jag tittade där hittade jag sightseeing med flygplan istället, inget för den flygrädda men nog blir det en upplevelse! Du kan clicka här för att komma till flygplans sightseeing. Eller varför inte flyga luftballong med en vän?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar